Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen

Klachtenregeling

Marlena Deco tracht elke bestelling op de juiste wijze af te handelen en uiteraard jou als klant tevreden te houden.
Toch kan het zijn dat er in een bepaalde situatie er een geschil ontstaat.
Ook dan willen wij graag de beste service geven en hebben hiervoor de klachtenregeling van Marlena Deco hieronder beschreven.

Marlena Deco raad je aan om klachten eerst bij Marlena Deco zelf kenbaar te maken door te mailen naar info@marlenadeco.nl. 
Je klacht zal worden bekeken door Marlena Deco uit het oog als consument.

Marlena Deco gaat er vanuit dat wij altijd een passende oplossing kunnen aanbieden, echter in het geval je je niet kunt vinden in de aangeboden oplossing en het geschil blijft bestaan heb je de mogelijkheid om het geschil aan te melden voor bemiddeling.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.